Bonjour ma cousine

2010.06.13. 12:33 - Tudormanok

Bonjour, ma cousine.
Bonjour, mon cousin germain.
On m'a dit que vous m'aimiez,
Est-ce bien la vérité ?
Je n'm'en soucie guère.
Je n'm'en soucie guère.
Passez par ici et vous par là,
Au revoir cousine, et puis voilà !

Bonjour, ma cousine.
Bonjour, mon cousin germain.
On m'a dit que vous m'admiriez,
Est-ce bien la vérité ?
Je n'm'en soucie guère.
Je n'm'en soucie guère.
Passez par ici et vous par là,
Au revoir cousine, et puis voilà !

Bonjour, ma cousine.
Bonjour, mon cousin germain.
On m'a dit que vous m'regardiez,
Est-ce bien la vérité ?
Je n'm'en soucie guère.
Je n'm'en soucie guère.
Passez par ici et vous par là,
Au revoir cousine, et puis voilà !

Bonjour, ma cousine.
Bonjour, mon cousin germain.
On m'a dit que vous m'aimiez,
Est-ce bien la vérité ?
Je n'm'en soucie guère.
Je n'm'en soucie guère.
Passez par ici et vous par là,
Au revoir cousine, et puis voilà !

A bejegyzés trackback címe:

https://franciadalok.blog.hu/api/trackback/id/tr102078140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása